2018. augusztus 15. szerda

Sárkányhajós évértékelő 2016

Written by  jan. 06, 2017

Évértékelő 2016

A Bajai Spartacus S.C. sárkányosainak idei szezonja elsősorban nem a versenyzésről szólt. Mindezek ellenére evezésben és izgalomban így sem volt hiány.

Az „évad” a mohácsi sárkánypárbajjal indult, majd a most már hagyománynak tekinthető Pünkösdi Szigetkerülő versenyen ültek hajóba a sárkányosaink. Az Eötvös József Főiskola szerződött partnereként csapatunk biztosította főiskolás sportnapon a sárkányhajót, valamint segédkezett a hallgatók sárkányhajó versenyének lebonyolításában. Júniusban, szintén a Főiskolával összefogva, részt vettünk a város Szezonnyitó Strandfesztiválján. Ezután Szerbiába utaztunk a bezdáni kajak szakosztály által szervezett népszerűsítő sárkánypárbajra.

Csapatunk néhány lelkes tagja a július végén Rómában megrendezett Sárkányhajó EB-re is kijutott, ahol a magyar válogatottban, különböző korosztályos egységek tagjaiként kitűnő, érmes helyezéseket értek el. A nyár folyamán, a Sárkányhajó Szövetség rangos szakági versenyein számos alkalommal egészítettük ki a Sugó Sárkányosok hajóját. A kajak-kenu szakosztály által szervezett családi- baráti vízitúrák jó alkalmat biztosítottak, hogy a kezdők is sárkányhajóba ülhessenek.

Több alkalommal megjártuk a Dunát és a Vén-Dunát is. A legnagyobb és legemlékezetesebb a DUNA-régió Vízi-Turisztikai Szövetség és a Magyar-Szerb DUNA-régió VÍZ-CSÖPPEK Társulás együttműködésével szervezett nemzetközi, Baja–Mohács–Bezdán határátevező jótékonysági túra volt, ahol a 17 hajóegységből 8 az egyesületünk szervezésében Bajáról indulva tejesítette a teljes távot. Ezekből az egyik a bajai Spartacus sárkányhajója volt.

A vízi programok zárásaként, a bezdániak idén alakult lelkes sárkánycsapatával összefogva, verseny-egyesülés keretében, a húszas, nagy hajóegységben indultunk az orfűi Sárkányhajó Fesztiválon. Az alkalmi csapat olyan eredményes volt, hogy a kategória aranyérmes helyét szereztük meg.

Az őszi-téli alapozó, konditermi edzéseket új edzővel kezdte a Csapat. Vörös János sikeres munkáját az új edzőnk Tibor Levente, - aki bezdáni Kajak Klub elnöke is - folytatja. Az utóbbi időben kicsit megfogyatkozott a csapat, de reméljük, hogy a következő szezonban új tagokkal kiegészülve az ideinél több versenyen indulhatunk. Ehhez várunk kortól és nemtől függetlenül mindenkit, aki szereti a vizet, szeret túrázni és szeretne egy jó csapathoz tartozni.

DreamOnMedia.hu

Az általunk készített, illetve kereső-optimalizált weboldalak segítségével célbajutattni partnereink termékeit és szolgáltatásait, melyekhez mérhető, valamint dokumentálható eredmények párosulnak.

Friss hírek

Feliratkozás

Lépjen velünk kapcsolatba

Ha további információt szeretnél, töltsd ki ezt az űrlapot. Amint lehet válaszolunk.